tisdag 8 juli 2014

Syr för fullt nu för nästkommande marknad

Jag har haft  fullt upp med min sömnad och även med mina barn. Det är mycket som måste fungera ju för att allt ska bli rätt och fungera.. 
Har nu under våren varit iväg på tre marknader med den förra veckan.
Barnen tycker det är super roligt att följa med. Har ju så underbar familj mamma o mina syskon som hjälper mej med barnen o även så att jag får vara iväg med barnen.
Utan min mamma o syskonen som hjälper mig skulle jag aldrig klara av detta. Men jag tror dom oxå gillar de lika mycket som mig o de åker bilen ner oxå genom att göra så ja kan stå. Bättre familj än så går det knappast. Det är värd en massa för mig.. Min mormor o morfar stå oxå på några marknader o sålde symaskiner har jag fått veta. Min farmor sålde leksaker när jag var luten på marknaden. Vilket jag i alla år har verkligen viljat oxå göra nåtsånt. Men inte tänkte på att jag faktiskt kan sälja de jag älskar att göra. Sy..
Ävem fast de kostar mig en massa så får jag sy och även dela med mig med mina ider.. Jag älskar att skapa o mer olika kläder kommer de bli på nästa marknad. Kommer sy en massa nytt nu o med ännu mera blandingar med olika modeller. Så ja de kommer bli massa.. Mer av varje storlek o så ska jag fixa mer storleks lappar som ja stryker på i stället då så de inte tar slut för mig igen.. Nästa marknad blir Skänningemarknad.. ;-) jiippii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar