torsdag 24 juli 2014

Syr för brinnande livet ;-)

Just  nu jobbar jag för högtryck för att få färdigt massor av olika storlekar för marknaden i Skänninge.. Har massor kvar sen förut då jag verkligen inte vill att  det ska ta slut på en marknad för mig.Då  blir det fel då jag vill att folk också ska kunna välja olika mellan de jag har.
Barnen och jag är ledig nu så jag syr när dom hittar på andra saker som jag inte ska vara med på och så kan jag sy när dom sover osv. Blir en del rörigt men de får jag ta nu..  Jag är ledig och vill inte städa hela tiden.
 Jag hoppas jag får lika myclet folk som kommer till mig då. jag kommer oxå ha betalning via kort nu.. ;-) 

1 kommentar:

  1. Har haft en underbar semester nere i Linköping och Skänninge även funnit mycket fina tyger även där nere. Helt underbart..

    SvaraRadera