fredag 28 mars 2014

Längtar tills...

Åååhhh vad jag är spänd på att få leka me mina maskiner nu o leka lite.. De är såå mycke som ja faktiskt vill hinna sy,men jag har för lite tid ju tyvärr. Snart är det ju marknader oxå som inkommer men nå ja de är tur jag har ett stort lager med uppsydda kläder o mer hinner det bli innan de är dax oxå.. 
Blir även ner till Östergötland snart vilket som ja har längtat otroligt mycket efter hela vintern. Även om mycket har hänt sen sist jag var där nere å ja de är ändå mitt andra hem..
Nå ja nu är de kanske dax att börja vara ner efter ett tungt arbetspass som ändå har varit underbart.. De är bra jag har mina syskon bakom mig med min sömnad som oxå alltid ställer upp och jag får dom oxå att vilja påbörja några nya tag o våga lite mera.. 
snart fyller jag år och därför köpte jag mig min nyaste tillskott som förskotts present från mig själv o mina barn då. 
För om man inte kan få en sak som man önskar o de får ja ju inte om jag inte köper den själv så ja nu var detta dax.. Ni får snart se de även här ute.. ;)Hoppas ni alla får en underbar helg och att ni kan njuta av ledigheten.. Bäst att sova tänkte upp tidigt o sy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar